Chelsea-Club

قالب وبلاگ


Chelsea-Club
نويسندگان

 هالک هدف ۳۵ میلیونی مورینیو

به نقل از اسکای اسپورت :ستاره برزیلی باشگاه زنیت سنت پترز بورگ اذعان کرد چلسی به جذب او علاقه دارد و صحبت‌های اولیه برای این انتقال صورت گرفته است.

خوزه مورینیو قراردادی به ارزش ۳۵ میلیون پوند به باشگاهی روسی پیشنهاد داده است، درحالیکه زنیت برای به خدمت گرفتن این مهاجم در سال ۲۰۱۲ چیزی حدود ۵۰ میلیون پوند به پورتو پرداخت کرد.

هالک در این باره گفت:

” اگر بگویم هیچ صحبتی صورت نگرفته و مذاکره‌ای نشده است دروغ گفته‌ام! اما در حال حاضر قرار نیست اتفاقی بیافتد، تمرکز من ۱۰۰٪ به روی بازی‌های تیم ملی‌ام است.”

مورینیو که به تازگی به تیم سابق خود بازگشته است و این هفته به صورت رسمی کار خود را شروع کرده است با مهاجم بایرن لورکوزن نیز مذاکراتی انجام داده است و احتمال تا چند روز آینده آندره شورله را در لندن خواهیم دید.



نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت16:08---18 خرداد 1392
درود. تیم پر طرفدار و پر اوازه ای رو انتخاب کرد دمت گرم منتظر پست های داغ و جذابت هستم در ضمن با عنوانChelsea-Club با افتخار لینک شدی خوش حال میشم ی سر ب وب منم بزنی و منو هم لینک کنی منتظر حضور گرم و رویاییت در وبم هستم با تشکر فراوان.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 18 خرداد 1392برچسب:, ] [ 15:51 ] [ F.LamparD ]
درباره وبلاگ

با سلام این وبلاگ برای اطلاع رسانی اخبار جدید تیم چلسی برای شما دوست داران ساخته شده است.منتظر نظراتتون هستم.امیدوارم که این وبلاک رضایت شما را به خود جلب کند. با تشکر
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 124
بازدید کل : 44432
تعداد مطالب : 83
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

جدول لیگ